Den første kontakt

Når en ny familie får plads i Kong Gurli:

At begynde i vuggestue og børnehave kan være både overvældende og trættende for et barn. Derfor er det bedst, hvis barnet får så blid en start som muligt, fx ved kun at opholde sig nogle få timer sammen med mor eller far de første dage. Det er meget vigtigt at starten bliver så god som mulig, da det har stor betydning for barnets videre trivsel i institutionen, og derfor foregår indkøringen selvfølgelig også i tæt samarbejde med jer, som jo kender jeres barn bedst.

Vi forventer at en af forældrene kan kontaktes og være til rådighed når der opstår behov herfor, i den første uge.

Familien vil i starten have tilknyttet en fast voksen (kontakt person), som vil være tæt sammen med barnet, introducere jer til Kong Gurlis dagligdag samt sikre, at I får alt relevant information mv.

Er I blevet tilbudt en plads i Kong Gurli, kontakt os da på tlf. 2426 0186. Spørg efter pædagogisk leder Stine Lyngby Poulsen